(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

1 Mart 2013 Cuma

Stardoll Acess Mobil Podyum




  Selam Arkadaşlar :)


 Biliyorsunuz Stardoll Acess oyununda mobil podyum özelliği var burdan podyumdakilere oy verebiliyoruz , daha yüklememiş olanlar için paylaşayım dedim , ayrıca +1 sc olarak bizim paralarımiza ekleniyor :) Siz ne düşüyorsunuz  :) ?






3 yorum:

  1. Evet ben yapıyorum ama telde internet bitti XD Yeni yazarlığın hayırlı olsun bu arada benim nickim dadlu.belaa gerçek ismim başak. herşeye yorum yapıyorum çünkü bu bloğu seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Yorumların için teşekkür ederiz canım :) inşallah hayırlı olucak :) memnun oldum bende sena :)

    YanıtlaSil
  3. sc verildi diye yazı geliyo ama sc gelmiyo

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...