(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

19 Şubat 2017 Pazar

Yok Böyle Kombin Yarışması Başlıyor!

Stardoll'un en iyi, en iddialı, bol ödüllü yarışması yarın başlıyor!

Yarışmacılarımız hafta içi her gün kombin yapıp jüri tarafından 10 puan üzerinden değerlendirilecekler. Biz de sizinle bu heyecanı her gün paylaşacağız. Yarışmacılarımız hangi kombinle nereye gidiyor jürilerimiz buna ne yorum yapmış bahsedeceğiz. Pazartesi günleri partide bir araya geleceğiz. Cuma şıklığında konuk jürilerimiz olacak. Anlayacağınız heyecanlı bir serüven bizleri bekliyor. Jüri üyelerini ve yarışmacıları sizinle paylaşmak istiyorum.

İşte jüri üyelerimiz...

Herkese merhaba, ben Burberryy, Eda. Ara verdiğim süre hariç 2011'den beri Stardoll üyesiyim. 1,5-2 yıldır modayı çok yakından takip eden 18 yaşında bir bloggerım aynı zamanda Camille Charrière'in stajyeriyim. Yarışmada da herkese başarılar diliyorum, kendi zevkim ve tarzım doğrultusunda en adil kararları vermeye çalışacağım ❤❤



Merhaba ben Hazal (ornitorengpery). Bu yarışmadaki  3 jürinizden biriyim. Size kendimi tanıtayım. Ben Hazal, 18 yaşındayım, Vali Aydın Arslan Fen Lisesinde mezunuyum. Şimdi de tıp için hazılanıyorum. (fakat bu beni engellemiyor:)) 2 yıldır Stardoll oynuyorum, tarzıma güveniyorum. Sevdiğim ve kullandığım markalar arasında Le, Subcoture, Callie's Pick, Dolce & Gabbana, Nelly, Balmain var. Stardoll dışında tasarımlarına bayıldığım Murad Zuhair ve Coco Chanel var. Tasarımlarını sevdiğim kullanıcılar Faunsaga, jocyKyH. Bu yarışmayı en iyi şekilde değerlendireceğim. Eğer beni ve tarzımı merak ediyorsanız dolluma girebilirsiniz. Benim hakkımda bilmeniz gerekenler bu kadar. Siz de kendinize ve tarzınıza güveniyorsanız zaman kaybetmeden hemen yarışmaya katılın ❤

Ben Sude. Sezon boyunca buradayım. Yarışmacılara bol şans diliyorum. Zor bir sezon olacak! Hak eden kazanacak. 😗

Ve işte 'Yok Böyle Kombin'in muhteşem kızları...


blacklove_merve

Merhaba ben Merve. 17 yaşındayım. İstanbul'da yaşıyorum. Modayı takip etmeyi ve tasarımlar yapmayı çok seviyorum. Değişik şeyleri bir araya getirip kombinlemeyi çok seviyorum. Farklı tarzda giyinmeyi seviyorum. Bu yarışmada da bunu herkese göstereceğime inanıyorum. Bu yarışmada da iddiamı ortaya koyacağım.

___________________________________________________________________________________

bilim_1

Merhaba ben bilim_1. Kendimden bahsetmem gerekirse Stardoll'da normal hayatıma nazaran daha abartılı giyiniyorum ama bu abartının kötü durduğunu değil aksine oldukça iddialı ve şık olduğunu düşünüyorum. Fazla moda olan şeyleri, herkesin yaptığını yapmayı sevmem (tabi ki gerçek hayatta ilham aldığım markalar ve kişiler vardır) tributeler ve çook bayıldığım ürünler haricinde starplazada satışta olan kıyafetleri pek giymemeyi tercih ederim. Sürekli süperstar olmayan bir hesaba göre gayet iyi olduğumu düşünüyorum. Teşekkürler ♡♡

___________________________________________________________________________________

BuddyDamlacan

Merhabalar. Adım Ayça. Adana'da yaşıyorum ve oyuna düzenli olarak giren bir kullanıcıyım. Stardoll 'da göze çarpıcı ve beğenilen şeyler yapmak beni mutlu ediyor. Çünkü gerçek hayatta Stardoll'da olduğu kadar yaratıcı olamayabiliyorum. Örneğin oyunda kıyafetleri kat kat koyup yeni bir ürün yaratabiliyorum. Bu çok harika bir şey! Stardoll'da sevdiğim mağazalar genelde tribute ürünleri nelly gibi markalar oluyor ama tabi ki çoğu markayı seviyorum. Oyunda son zamanlarda pek giymediğim ürünleri değerlendirmek istiyorum, her şeyi değerlendirmek lazım sonuçta. Yarışmaya katılmayı eğlenmek öğrenmek ve ödülü istediğim için istiyorum. Kendime güveniyorum, herkese başarılar diliyorum.  

___________________________________________________________________________________

lily_lily614


İsmim Nisa. 19 yaşındayım. Fütüristik ile avangartın karışımı bir tarzım var. Farklı giyinmeyi severim fakat gerçek hayatta spor şık karışım bir tarzım var. Yani bişeyleri karıştırıp kendi tarzıma uydurmayı seviyorum. Moda bence o yıl ne modaysa herkesin ona uyup klonlanmış gibi tüm insanlığın aynı şeyi giymesi değildir. Ünlülerin giydigini kopyalayıp giymek ya da pahalı giyinmek de değildir. Para asla bir moda kavramı olmaz. Sevdiğini ve kendine yakıştığını düşündüğü şeyi giymektir. Yani herkesin bir modası vardır ...
Tarzıma güveniyorum.... Herkese bol şans ❤❤❤❤❤  

___________________________________________________________________________________

missprenses58


Ben Yaren. Kombinlerime ve tarzıma güveniyorum.

___________________________________________________________________________________

lili23Melek

Ben Azra. Soyadım Kaya. 17 yaşındayım. Bursa'da yaşıyorum 😍
Günde en az Stardoll'da 6-7 saat takılıyorum. 50 SDlik elbise yerine 50 SClik tişörtten 2 tane alıp çok güzel bir elbise yaratabilirim. Pahalı ürün güzel ürün değildir unutmayalım. 😉

___________________________________________________________________________________

smgkyk

Merhabalar.
Ben Simge. 21 yaşındayım. Muğlalıyım ve Stardoll'da aktif bir oyuncuyum bu yüzden bu yarışma tam bana göre.  

_________________________________________________________________________________

deremis

Merhaba
Adım Sarya. 17 yaşındayım. Bursa'da oturuyorum. Bu yarışmanın tam bana göre olduğunu düşünüyorum. Kendime ve tarzıma da güveniyorum.

___________________________________________________________________________________

belieber_ebrar

Merhaba, ben Ebrar 16 yaşındayım. 2011'den beri oyundayım. Bu serüvende ben de olmak isterim. Kendime güveniyorum. Finali göreceğime inanıyorum.

___________________________________________________________________________________

Herkese başarılar diliyorum. Umarım unutamayacağımız harika bir yarışma olur! Haydi kıyafetler saçılsın kombinler oluşsun yarış başladı!

Yarışmayla ilgili bütün detaylar kulüpte! Buraya Tıkla!

6 yorum:

  1. Kızlarrrr hepinize bayıldımmmm çok merak ediyorum kombinlerinizi herkese bol şanslar. başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. tüm kızları çok beğendim bence çok güzel seçilmiş yarışmacılar.

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben yaren missprenses58 yazım kısa oldu ama kısa ve oz olsun dedım dıger yarısmacılara basarılar

    YanıtlaSil
  4. ben seçilemedim ama belki haftaya elenen yerine seçilirim

    YanıtlaSil
  5. şimdiden favorilerim belli oldu xD

    YanıtlaSil
  6. desteklerdıgım kısı var umarım kazanırlar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...