HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

17 Aralık 2012 Pazartesi

Stardoll Akademi !

Stardoll akademi bütün üyelere mesaj olarak gönderildi .Çok eğlenceli bir platforma benziyor. Çeşitli görevler ve ödüller kazanıyorsunuz :)Tek yapmanız gereken belirtilenleri uygulamak .Bunun yanında istediğiniz zaman akademiyi açabilirsiniz . Simgesi hemen mesaj bölükünde en solda :)  Ben bayıldım .  Ama görevleri sırayla yapmanız gibi bir kural var dikkat edin ;)Anlamadığınız yerleri yorum yapın :)






21 yorum:

Adsız dedi ki...

bana gelmedi gelseydi güzel olurdu ama ne yazıkki gelmedi :((

Adsız dedi ki...

ya ben callie basında bölüm 3 te takldm yardm edeblrmisin . FairyMystery_

Adsız dedi ki...

yan ben portede takıldım nasıl koyacağımı anlamadım yapamıyorm yardımcı olun lütfen..

Adsız dedi ki...

Bende portrede takıldım ne olur yardım edin o ne?

Adsız dedi ki...

yaa bn röportaj stili görevinde takıldım acil yardım takıyı taarlıyom olmuyooooooooo satınmı almam lazımmm

Adsız dedi ki...

bende • Po Quiz Deneyimi • nde takıldım nolur yardım edin...

evo_nur

Adsız dedi ki...

bana akademi geldi

Adsız dedi ki...

Ben açı çalışmasında oda stilinde takıldım lütfen yardım edin

Adsız dedi ki...

ya ben stillendirde takıldım lütfen nasıl olduğunu söyleyin yapıyorum dolu diyor

Adsız dedi ki...

Stardesign Jewelry'de 2 adet takı tasarla. Takılar yıllığına kaydedilecek. de kaldım yardım et

My_Starbaby dedi ki...

Merhaba canım, görev olarak sadece takı tasarlaman gerektiğini söylüyor ancak bu takıları satın da alman gerekiyor, başka türlü kabul etmiyor görevi. Tasarladığın 2 takıyı da satın al.

adsız dedi ki...

Bana favori stili diyo sonra anastil olarak yap diyo ama favori stilini nerden alcam yardım edermisin

Adsız dedi ki...

2 eşleşen ürün al derken neyi kasdediiyor herşeyi denedim :(

Adsız dedi ki...

po quiz deneyimi bölümünün chat odasında doğru yada yanlış yarışmasını kazan bölümü nasıl yapılıyor yardım edin lütfennn

Adsız dedi ki...

yha ben favori stilimi nerden alabilirim lütfen yrdım edinnn

kübra tekin dedi ki...

Merhaba arkadaşlar ben stardollda 8 levelim bi görev geldi starbaazardan stardesing fashionda tasarlanmış iki ürün al diyor ama ben süperstar olmadıgım için alamıyorum bu yüzden görevi tamamlıyamıyorumm LÜTFEN YARDIMCI OLUN :(

Adsız dedi ki...

Açı çalışmasında

bir oda stili oluştur ve kaydet nasıl yapılıyor lütfen yardım edin

stardoll kullanıcı adım taking arkadaş olarak ekleyin

Adsız dedi ki...

Stardesign Jewelry'de 2 adet takı tasarla. Takılar yıllığına kaydedilecek.nasıl olcak yapamadım

Adsız dedi ki...

Stardesign Jewelry'de 2 adet takı tasarla. Takılar yıllığına kaydedilecek görevi için yardım edermisiniz çok acil

Adsız dedi ki...

po quiz deneyimi bölümünün chat odasında doğru yada yanlış yarışmasını kazan bölümü nasıl yapılıyor yardım edin lütfennn

Adsız dedi ki...

Stardesign Jewelry'de 2 adet takı tasarla. Takılar yıllığına kaydedilecek. lütfen yardım edin