(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

16 Aralık 2012 Pazar

Kombin/Makyaj Eleştirisi- Moelif

Bugünkü eleştiri köşemizde Moelif arkadaşımız var.
Öncelikle kombinine baktığımızda:



Genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim. Beni tek rahatsız eden şey, o şortun üzerine o ceketi kombinlemen... Kombinine önü açık ya da kısa, koyu renk bir ceketin daha çok yakışacağını düşünüyorum. Çanta, bileklik, kemer, şal kullanman hoşuma gitti, kombinin dolu dolu gözüküyor :)

Benim yaptığım kombinde dikkat çekici olan bordo çanta. Ten rengin açık olduğu için renkli tek bir aksesuarla kombinini daha dikkat çekici yapabilirsin. Ve starplez elbise+şifon bluz birleşimi bir üst tasarladım senin için, bence güzel de oldu ;)



Makyajın gerçekten çok güzel,allık kullansaydın daha iyi olurdu; benim yaptığım kombinde, çantanın yalnız kalmamısı için bordo ruj harika olurdu. :)
Gardrabundaki eksiklikler: Koyu renk ceketler
Makyaj malzemelerindeki eksiklikler: Koyu renk ruj, allık ve far
Moelif arkadaşımıza çok teşekkür ederiz ^.^


Eğer size de kombin/makyaj eleştirisi yapmamızı istiyorsanız burayı tıklayıp yorum bırakın! :)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...