(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

21 Aralık 2012 Cuma

Saç Ödüllü Yılbaşı Çekiliş



Kızlar, yeniyıl yaklaşıyor ve biz de bu yüzden yılbaşı çekilişi yapmaya karar verdik. Ödül 2sc/sd ile bu saç ! Yapmanız gerekenler kullanıcı adınızı yorum yazın ve tanıtımınıza "Stardollturkiyem.blogspot'un yılbaşı çekilişine katıldım" yazın. Çok basit ! 1 Ocak tarihinde kazanan belli olacak!! Haydi kızlar bu fırsatı kaçırmayın!



16 yorum:

  1. Stardollturkiyem.blogspot'un yılbaşı çekilişine katıldım . Kullanıcı adım : darkafterlife

    YanıtlaSil
  2. kullanıcı adım:HiLaRy_DuFF_320
    "Stardollturkiyem.blogspot'un yılbaşı çekilişine katıldım"

    YanıtlaSil
  3. adım awrilci515 :)şuan tanıtımımda

    YanıtlaSil
  4. stardollturkiyem.blogspot'un yılbaşı çekilişine katıldım"

    kullanıcı adım: melisaduru

    YanıtlaSil
  5. "stardollturkiyem.blogspot'un yılbaşı çekilişine katıldım"
    Kullanıcı Adım:divacenko

    YanıtlaSil
  6. Stardollturkiyem.blogspot'un yılbaşı çekilişine katıldım(lovehilalstyles)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...