(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

29 Mart 2017 Çarşamba

Reklam Köşesi

Stardoll'da her gün farklı alanların en iyileri seçiliyor. Sen de o en iyilerin arasında olmak için birçok kişiye ulaşman gerekiyor. İşte sana fırsat! Albüm,sahne, covergirl, national covergirl, spotlight, parti, kulüp, starmovie gibi alanlarda ya da herhangi bir alanda oy toplamak istiyorsan bize ulaş. Reklamını yapalım 👍 Buraya yorum yapmanız ya da bana Stardoll'dan mesaj yoluyla ulaşmanız yeterli. Kullanıcı adım: My_Starbaby 😋

7 yorum:

  1. rica etsem kulübüme katılırmısınız

    YanıtlaSil
  2. MERHABA GÜZEL KIZ GİYKAZANKOMBİN KULÜBÜNE ÜYE OLUP ÜYE TOPLAMA KONUSUNA SMARTSUNADİVA GETİRDİ YAZAR MISIN UMARIM BENİ KIRMASSIN 17 LEVEL ALTI FAKE YASAKTIR ÜSTELİK KULÜPTE İŞTE BENİM STİLİM SEÇENEKLERİ DE VAR DURMA HEMEN KATIL

    YanıtlaSil
  3. Merhabaa !! Senden bir şey rica edebilirmiyim?(20level üstüysen:*) BREEZEEKELLY kulübüne üye olup ÜYE TOPLAMA-3_ROYALTYLİK_ konusuna ''ELİFSY9 VE AASYAMM getirdi'' yazarmısn ♥? Teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  4. mERHABA son günlerde Dekor konusunda tasarıma başladım :) 70 sc ye bazarımda bulunmakta :) Tanıtımımda olan tasarımlarım hakkında Z.d me küçük bir not bırakırsan sevinirim Özel istek üzerine tasarımlarda yapıyorum :)
    Lunakiryu

    YanıtlaSil
  5. MERHABA GÜZEL KIZ SENDEN UFAK BİR RİCAM VAR !BREEZEEKELLY KULÜBÜNE ÜYE OLUP ÜYE TOPLAMAYA SMARTSUNADİVA GETİRDİ YAZAR MISIN 20 LEVEL ALTI FAKE YASAKTIR BENİ KIRMAYACAĞINI UMUYORUM BU ARADA UNUTMA BREEZEEKELLY KULÜBÜ EN AKTİF KULÜPLERDEN BİRİSİDİR

    YanıtlaSil
  6. 400 sc basic atleti satan varsa zd me yazsın
    smartsunadiva

    YanıtlaSil
  7. Merhabaa!! Eğer 20 level üstüysen BREEZEEKELLY kulübüne üye olup ÜYE TOPLAMA-3_ROYALTYLİK_ konusuna ''ELİFSY9 VE AASYAMM GETİRDİ'' yazarmısın ? ♥♥ Lütfen ? Teşekkürler♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...