(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

26 Mart 2017 Pazar

Yok Böyle Kombin Yeni Hafta/ Yeni Yarışmacı

5.Haftanın finalinde en az oyu alarak aramızdan ayrılan yarışmacı imadraKitty oldu. Yeni haftada yeni yarışmacımız ise tripkolic_43 oldu. Yeni haftada görüşmek üzere ✋

tripkolic_43

_____________________________________________________________________

Merhaba ben İlknur, 20 yaşındayım ve yaklaşık 7 yıldır buradayım. Modayı, tasarımı, farklı tarzlar görmeyi seviyorum ve sanırım bu yüzden bu kadar uzun süredir Stardoll'dayım. Yaptığım kombinleri beğeniyorum ve kendimi bu yarışmada görmek istiyorum. Elimden geleni yapacağıma da inanıyorum. Herkese bol şans! ^-^

_____________________________________________________________________________________________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...