(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

19 Mart 2017 Pazar

Yok Böyle Kombin 4. Haftanın Finali / Yeni Yarışmacı

4. Haftanın sonunda bu hafta oylamadan en az oyu alarak aramızdan ayrılan isim lalelilya3 oldu :( Kendisi aramıza sonradan katılmıştı. Güçlü bir yarışmamızdı, kombinlerini ben de beğeniyordum. Umarım tekrardan aramızda görürüz.

Gelelim bu haftaki yeni yarışmacılarımıza...

İmadraKitty

___________________________________________________________________________________


Merhaba ben Huriye
Gerçekten güzel ve şık kombinler yaptığımı düşünüyorum.
Bu yarışmaya katılma amacım tarzımı kanıtlamak ve ödülün sahibi olmak.

___________________________________________________________________________________

Mickymouse44

___________________________________________________________________________________


Stardoll'u çok sevdiğimi ben iyi bilirim. Tarzım herkes tarafından gayet beğenilir çok hırslıyımdır. Tarzımın beni en üst raddeye taşıyacağına inanıyorum, tabii ki burada kolay yarışmayacağız ama 'Hiçbir zafere çiçekli yollardan gidilmez' sözünü çok doğru bulurum. Ben de aynısını ispat ediyorum herkese bol şans. Ama benim karşımda ne kadar durabilirler bir fikrim yok.

___________________________________________________________________________________

Yeni yarışmacılarımız çok iddialı. Bakalım yeni haftada neler olacak. Herkese başarılar. 💗💘 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...