(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

23 Mart 2017 Perşembe

Yeni Saç Çekilişi / Stardoll Bedava Saç

Arkadaşlar Merhaba!


Yeni bir saç çekilişi daha yapmak istedik. Katılım sayısı 30'un altında olursa çekiliş iptal edilecektir.


Stardoll'daki yakın arkadaşlarınıza da haber vererek onların katılımını da sağlayabilirsiniz. :)


Bu saç inanılmaz havalı ve tek parça oluşu çok kullanışlı yapıyor. Ben açıkçası bayılıyorum. 


Çekiliş sonucu haftaya Cumartesi açıklanacaktır.


Herkese bol şans ^.^

32 yorum:

  1. miss_ceren_2009

    YanıtlaSil
  2. MY.cat1 KATILIYORUM !

    YanıtlaSil
  3. tripkolic_43 ben de varımm

    YanıtlaSil
  4. lunakiryu Harika bir çekliş :)

    YanıtlaSil
  5. LALEAzerbaijan

    YanıtlaSil
  6. sihirlielmas636

    YanıtlaSil
  7. belieber_ebrar

    YanıtlaSil
  8. ara_bulursun katılıyorum lütfen saçımı çaldılar yardımcı olun

    YanıtlaSil
  9. Bensiz olmazz sudenaz1234tar

    YanıtlaSil
  10. ÇEKİLİŞ SONUÇLANMIŞTIR. HERKESE TEŞEKKÜRLER :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...