(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

12 Mart 2017 Pazar

Yeni Hafta/ Yeni Yarışmacı

Yok Böyle Kombin'de 3. haftayı da tamamlamış bulunuyoruz. Oylama sonuçlandı. Çok fazla oylama yapıldı ve 2 gün boyunca kıyasıya mücadelenin sonunda yüzdeler birbirine oldukça yakındı. Fakat elenen arkadaşımız JaellaStar oldu 😞 Kendisi aramıza sonradan katılmıştı ama kendini iyi ifade edemeden aramızdan ayrıldı. Yarışmamıza renk kattı kendisine teşekkür ediyoruz. 💖 Kendisiyle elenmesinin ardından ufak bir röportaj yaptık.

Yarışmamızdan ayrıldığın için neler hissediyosun?
-Ayrıldığım için gerçekten üzgünüm, fakat bir yönden bakınca aslında komik bile :D buraya daha sonradan dahil oldum ve büyük iddialarla gelmiştim, ama ilk elenenlerden biri oldum. bence birinci haftadan gereksiz riskler aldım. daha kendimden emin olduğum kombinler yerine değişik, tarzımın az biraz dışında olan şeyler denedim. düşük puanlar almamın en büyük sebeplerinden biri de buydu bence.

Yarışmanın sana kattığı şeyler oldu mu? Varsa neler?
-Tabii ki, benim birbiriyle uyumlu olduklarını düşündüğüm fakat aslında alakasız olan parçaları kombinleyip duruyormuşum. şimdi gardrobumdaki parçalardan hangilerinin birbirleriyle uyumlu oldukları konusunda daha geniş bir bilgiye sahibim.

Yeniden çağırılırsan katılır mısın?
-Tabii ki de! sadece iki hafta kalmış olmama rağmen bu iki hafta boyunca eğlendim ve geri gelmeyi çok isterdim :)

Gelelim yeni yarışmacılarımıza... Geçen haftaki diskalifiyeden dolayı bu hafta yarışmamıza 2 yarışmacı dahil oldu. 👇

Miss_ceren_2009

________________________________________________
Adım Cemre, 17 yaşındayım. Uzun zamandır Stardoll oynuyorum ve gerçekten oynarken çok zevk alıyorum. Daha önce böyle bir yarışmada deneyimim olmadı fakat yapabileceklerimi herkese göstermek istiyorum.
______________________________________________________

İsimkoyma

________________________________________________
Bu yarışmada yaşımın bir önemi olmadığını düşünüyorum çünkü yaşımı ve işimi söylesem kimsenin inanmayacağının farkındayım. Bunun bir önemi yok. Stardoll'da vakit geçirmeyi, kombin yapmayı gerçek hayatımda da olduğu gibi çok seviyorum. Blogtan öğrendiğim, sizleri takip ederek edindiğim fikirleri uygulayabileceğim bu yarışmada bulunmayı çok istiyorum.
________________________________________________

Yeni yarışmacılarımıza başarılar diliyorum. Bakalım yarışmacılarımız kendilerini doğru ifade edip, tarzlarını gösterebilecekler mi? Yeni haftada görüşmek üzere 💗

1 yorum:

  1. bu yarışmaya kabul edildiğim için gerçekten aşırı derecede mutlu oldum. elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıp, takip edenleri hayal kırıklığına uğratmayacak kombinler deneyeceğim :) (isimkoyma)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...