(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

12 Mart 2017 Pazar

Bedava Elbise ve Gül


Bloğu ilk başta bedavaları paylaşmak için açmıştık. Çünkü bundan yıllar yıllar önce sürekli bedava veriliyordu. Herkes faydalansın diye paylaşıyorduk. (Anılarım depreşti :D) 
Bu bedavaları belki çoğunuz yapmıştır ama ben belki yapmayanlar yada yapamayanlar için veriyorum. 

Eğer akademide bu göreviniz görünmüyorsa, önce www.proxoin.com adresine gidin. Alttaki boşluğa http://www.stardoll.com/tr/video/?videoId=120 yazıp açılan sayfada giriş yapın. Tekrar www.proxoin.com adresine gidip bu sefer boşluğa http://stardoll.com/do/logout.php yazıp hesabınızdan çıkın. Böylelikle göreviniz görünür hale gelmiş oldu.
Tekrar giriş yapıp Stardoll Akademi butonuna basın. Karşımıza Beauty & Beast görevi çıkıyor. İlk görevi için linke basıp videoyu izleyin. Daha sonra yarışmalar bölümüne gidin. Açılan sayfada aşağıda gördüğünüz gibi gül butonu olacak ama sayfanın başka bir yerinde de olabilir. Ona basın. Tekrar Stardoll Akademiye gidip "Projeyi bitir"e basın. Bedavalar suitinizde :)


4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Görünmeyenler için tekrar güncelledim :)

      Sil
  2. bu yüzden sizi çokk seviyorumm

    YanıtlaSil
  3. ben deneyorum deniyorum birtürlü gelmedi ama başka hesabıma önceden kendi kendine gelmişti bu hile

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...