(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

5 Ağustos 2018 Pazar

SAÇ ÇEKİLİŞİ


Selam! Önceki LOUIS VUITTON çekilişini stardollturkiyem kulübünde açıkladım. 

Bugün bir saç çekilişi yapmak istedim :) Kazanana kendi tasarımlarımdan olan aşağıda gördüğünüz saçlardan istediğini vereceğim


Katılmak için önceki çekilişte yaptığımız gibi yorum kısmına içinizden geleni yazıp kullanıcı adınızı belirtin. Kazananı blogda açıklayacağım💖
Yeterli katılımda bitireceğim.

Seviliyorsunuz! Blogda görmek istediklerinizi stardollturkiyem adlı kulüpte belirtebilirsiniz ❤️

Bloğa üye olmak için Buraya Tıklayarak üye olabilir, bize destek olabilirsin! 👊😍✊



31 yorum:

  1. gerçekten çok güzel görenleri imrendirecek bir bloğa sahipsiniz nickim zohellah

    YanıtlaSil
  2. ya siz nasıl bu kadar tatlı oluyorsunuz :) nick : ecem_nurme

    YanıtlaSil
  3. Angelinadiva72 çok ihtiyacım var nolur bir çok yarışmaya katildim

    YanıtlaSil
  4. adım: abusive2
    doğru söylemek gerekirse hayranım imidra kitty ve sema doga diğer bu sayfayı açanlarıda seviyorumda bunlar ayrı ❤❤❤❤❤❤

    YanıtlaSil
  5. kullanıcı adım: betuloshi

    Umarım gününüz güzel geçiyordur ve umarım yarınınız bugünden daha güzel olur millet (:

    YanıtlaSil
  6. coolprenses135 Mutlu geceler

    YanıtlaSil
  7. MissJelin herkese bol sanslar

    YanıtlaSil
  8. Çekiliş haberini alınca koştum ♥ stardoll.sudem7

    YanıtlaSil
  9. çok başarılısın♥ dark.side52

    YanıtlaSil
  10. bu haberi z.d 'me yazandan Allah razı olsun. gerçekten çok başarılısınız. güzel günler dilerim.
    NİCKİM:galo34

    YanıtlaSil
  11. Blogunuzu gayet şık ve orijinal buldugumu belırtmekısterım.Bu tarzda blog yazıları ıcın devametmenızı ve sac cekılıslerının artmasını onerırım.Stardoll ısmım Mellifluous_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet saç çekilişlerini arttıracağım katılım çoğalırsa ❤️

      Sil
  12. böyle çekilşleri çoooook seviyorum ilk defa katılıyorum ama kazanmak çoooooooook isterim inşallah ben kazanırım bu arada ressimde sema_doga yı görünce sasırdım stardoll da en çok sevdiğim kişilerden biri kullanıcı adım : rabiarabia_123 inşallah bn kazanırım

    YanıtlaSil
  13. sadiyecat ismim böyle çekilişer yaptıgınuz için teşekkürerr

    YanıtlaSil
  14. Cok basarili sac tasarimlariniz var cok cok begenoyorum : zeytinbal

    YanıtlaSil
  15. Tasarimlariniza bayildim ins. Kazanabilirim :) stardol ismim : inciminci

    YanıtlaSil
  16. tasarımını çok beğndm harikaa .) stardoll ismim = zeysev562

    YanıtlaSil
  17. adım: mako_333 çok aktif bir blogsunuz bütün çekilişler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. stardoll ile bigiler adına açılmış en güzel ve en iyi resmi sayfasınız başarılarınız devamını dilerim bende katılıyorum:mina3yenice

    YanıtlaSil
  19. nick : DemisNur22

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...