(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

27 Ağustos 2018 Pazartesi

Karaoke Günü Quiz Cevapları (Rihanna Diamonds) 💎

Selamlar!
Birkaç gün önce yine ''Karaoke Günü Quizi'' geldi. Aslında adı karaoke günü değil :D fakat ben öyle söylüyorum. 
 Cevaplar İse Aşağıdaki Gibi

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere! Hoşça Kalın...



Bloğa üye olmak için Buraya Tıklayarak üye olabilir, bize destek olabilirsin! 👊😍✊

4 yorum:

  1. Celebrity Friday yarışmasını kazanmışım bana 15 sd verdiler birda sana bşy soracaktım bana attıkları mesaj şu şekilde
    Merhaba,

    Celebrity Friday yarışmasını kazandınız! -> SÜPER ÖZEL ÖDÜLÜ ile Coco Chanel!

    Tebrikler ve katılım için teşekkürler!

    Callie.Stardoll



    COCO CHANEL ne bana böyle bşy gelmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarışmayı kazandığın için sana bildirmişler tatlım! <3 Tebrik ederim :)

      Sil
    2. Ayrıca Coco Chanel bir ünlü sen bu yarışmaya katılmışsın ve kazanmışsın. Bu yüzden sana 15 Stardolları göndermişler eğer göndermedilerse stardoll bize ulaşın sekmesinden bildirebilirsin. Sana stardollarını vereceklerdir <3

      Sil
  2. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...