(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

12 Ağustos 2018 Pazar

Subcouture Yorumlama ve Kombin Önerileri! 👗

Herkese Selam! Öncelikle mutlu, musmutlu pazarlar diliyorum. Ardından hemen konumuza dalarak giriş yapıyorum. Biliyorsunuz ki Cuma günü ''Subcouture'' geldi ve bence benim gibi birçok kişi hüsrana uğradı. Çünkü gerçekten koleksiyon oldukça kötüydü. 2-3 parça hariç gerisi kötüydü diye düşünüyorum.

İşte Mağazamız!


2 kattan oluşuyordu. Şahsen ben ''interior'' ını da beğenmedim. Geçenki Sub'a nazaran bu oldukça kötüydü. 

Gelelim kombin önerilerine! Ben Sub'dan 3 ürün aldım. Bu ürünler ise

Hemen kombin önerilerimi de paylaşayım! 


Benden bugünlük bu kadar! Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşça Kalın! 😋



 Bloga üye olmak için Buraya Tıklayarak üye olabilir, bize destek olabilirsin! 👊😍✊

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...