(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

14 Ağustos 2018 Salı

Çekiliş Sonuçları - Yeni Çekiliş 👊😍✊

Herkesee helloooooo. Velkom canlarımm :D <3 Bildiğiniz üzere 1 hafta önce  Super Hero mağazasının çekilişini yapmıştım. Ve katılımın yeterli olduğunu görünce açıklamaya karar verdim.

Kazanan kişimizz ;




Abusive2 adlı arkadaşımız kazanmıştır. Bana 2 gün içinde Stardoll'dan ulaşmazsa malesef ödülü iptal olacaktır.

Bu arada size bir Youtube kanalından bahsetmek istiyorum. Bu kanalın sahibinin adı SupergirlKetty. Kanalının adı ise " The Mystery Officials ". Bazılarınız tanıyor olabilirsiniz. Kanalında Cover'ladığı şarkıları paylaşıyor. Benim en çok sevdiğim kanallardan birisi.



Bende bir çekiliş yapmaya karar verdim. Bu kanala abone olup yeni şarkı Sezen Aksu = Belalım ( Cover ) adlı videosunun altına " abone oldum stardollturkıyem blog " yazarsanız çekilişe katılmış oluyorsunuz. Bu yazının altınada yaptım yazın.

Ödül ;











Bu burun ve etekk :)))))))))))



Youtube kanalına ulaşmak için buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.












Bloğa üye olmak için Buraya Tıklayarak üye olabilir, bize destek olabilirsin! 👊😍✊


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...