(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

1 Ağustos 2018 Çarşamba

Callie's Picks No:95 (Çekiliş)

Callie's Picks mağazasına 3 yeni kat geldi! 

Bildiğiniz üzere eski ürünler plazaya tekrar bu mağazayla geliyor. Ürünler oldukça iyi. Starcoinse de ürünler var. Erkek ürünlerine de yer verilmiş. Yani bu gelenleri incelemenizi tavsiye ederim. Mağazaya gitmek için Tıkla!




Bu mağazadaki çekiliş ürününü siz belirleyin! Beğendiğim 3 ürünü sizler için seçtim hangisini istediğinizi de siz karar verin. Çekilişle belirlenen bir kişi en çok oy alan ürüne sahip olacak!

Yapmanız gereken istediğiniz ürünü oylayarak yorum kısmına kullanıcı adınızı yazmak. Acele et çekiliş yarın bitiyor!

Bloğa üye olmak için Buraya Tıklayarak üye olabilir, bize destek olabilirsin! 👊😍✊


20 yorum:

  1. ben nickim zohellah

    YanıtlaSil
  2. coolprenses135 ay o ceketi çok beğendim inşallah kazanırım

    YanıtlaSil
  3. benimde ceket çok hoşuma gitti. stardoll.sudem7

    YanıtlaSil
  4. cekeeeet<3 .wonderfullll

    YanıtlaSil
  5. elbiseye bayldım. nick : inciminci

    YanıtlaSil
  6. Hazer224 katılanlara bol şans :)

    YanıtlaSil
  7. zeytinbal : bol şans ^^

    YanıtlaSil
  8. hajal_ çanta için oy kullandım :)

    YanıtlaSil
  9. arapkizim : ceket için oy verdim bol şans

    YanıtlaSil
  10. Aydann1 : bol sans katilanlara

    YanıtlaSil
  11. ceket çok hoşuma gitti çoooooooooooooooook güzel

    YanıtlaSil
  12. stardollda adım abusive2 adım bundan önceki ceket çok hoşuma gitti çoooooooooooooooook güzel yorumu ben attım istek atın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...