(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

10 Ağustos 2018 Cuma

Subcouture Geldi Koşun (Tabi ki Çekilişli)

 

Subcouture gelecek!

Yakında gelecek! 

Biraz daha dayan gelecek! 

Şimdi geliyo! 

Stardollar al - geliyo! 

diye diye sonunda geldi! Hemen koştuk tabi. Hafiften hayal kırıklığına uğramadım değil. Erkek ürünlerine özen gösterin derken abarttık mı acaba? Çünkü bence onlar daha güzel bu yaz. Tabi bayıldığım parçalar da var. Siyah takımı ve kürkü -wishlist- diye aramak istemiyosanız alın derim. Değerlenir 😉 "Diyip mavi tulumu almam 😍"


Mağazaya ışınlanmak için Tıkla!

Çekiliş yapsak mı mağaza gitmeden. Kazanana en beğendiği ürünü hediye edebilirim. Katılım 30 kişiyi bulursa çekiliş olsun mu?
Ama acele edin ben yazarken bile süre daralıyo!!! 😜😘
Bloğa üye olmak için Buraya Tıklayarak üye olabilir, bize destek olabilirsin! 👊😍✊

34 yorum:

  1. ilk yorum en beğendiğim ürün mavi tulum favori rengim nickim zohellah

    YanıtlaSil
  2. Harika tasarımlar dark.side52

    YanıtlaSil
  3. abusive2 birisin benim olmasını isterdimmm

    YanıtlaSil
  4. ElmasNazpamuk 50 sdlik elbiseyi beğendim

    YanıtlaSil
  5. en beğendiğim ürün mavi tulum nick mako_333

    YanıtlaSil
  6. Ben dilek listeme koydum pantolon :) MissJelin ♥ çekiliş için teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. kullanıcı adım megajesa kahverengi kabanı istiyorum

    YanıtlaSil
  9. kullanıcı adım LoadingG. kazanırsam dilek listemdeki sublardan biri lütfen ♥

    YanıtlaSil
  10. en beğendiğim deri trençkot adım Peepy.Buthlesy

    YanıtlaSil
  11. Ben angelinadiva72

    YanıtlaSil
  12. ben DemetriaVouge

    YanıtlaSil
  13. _margeritta_

    kahve monta bayıldım :)

    YanıtlaSil
  14. yaa hepsine bayıldım siz istediğinizi verebilirsiniz :D nickim:rabiarabia_123 :)

    YanıtlaSil
  15. Tik toc tik toc.. Zaman daralıyo kızlarrr hala 30 olamadıkk

    YanıtlaSil
  16. düz beyaz tişörtü beğendim ♥ mayo gibi olan. kullanıcı adım: mileyirem.

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. ADIM:ZADİHA MAİ KOT CEKETİ BEĞENDİM

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...