(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

11 Ağustos 2018 Cumartesi

Super_anna_ ile Röportaj

Aaa ben bu kızı biliyorum, dediğinizi duyar gibiyim 👀 Peki Stardoll'un en az bir yerinde denk geldiğimiz bu popüler kız kim? Türkler hakkında ne düşünüyor? Kendini Stardoll'da nasıl geliştirmiş, merak ediyor musunuz? Sizin için birkaç soru sordum ve beni kırmayıp cevapladı. Hadi soruları ve medolümüzü inceleyelim! 💥

Super_anna_  163. levelde ve 87 görevin 85'ini yapmış. Bu benim gördüğüm en yüksek rakam. Kalan 2 görevse "10. yılını beklemek" ve "Stardesigner olmak". Tabi ki tüm görevleri yapınca farklı bi durum oluşmayacak bana kalırsa ama merak etmeden duramıyor insan. Tüm görevleri yapınca ne oluyor acaba? 🙌 Neyse çok konuştum, sorulara geçelim lütfennn💨


1- Stardoll'a nasıl başladın? Seni bu oyuna yönlendiren şey neydi? 
👩- Sene 2009. Gerçek hayattaki arkadaşım Stardoll oynuyordu ve birlikte oynayabilmemiz için bana da bir hesap açmaya karar verdi. O artık Stardoll oynamıyor ve ben 2 sene önce oyuna geri döndüm.

2- Stardoll'da çok aktifsin, burada en çok ne yapmayı seviyorsun?
👩- Yeni insanlarla tanışmayı seviyorum! En çok partilerde ya da arkadaşlarımla konuşarak zaman geçiriyorum.
3- Görüyorum ki suitine ve medollüne çok vakit harcıyorsun. Stiline bayılıyorum. Bunları yapmak için birinden ya da bişeyden ilham alıyo musun? 👩- Güzel sözlerin için teşekkür ederim. Ben sadece bebeğimi gerçek hayatta giyeceğim gibi giydiriyorum. Suitlerim doğadan, hayvanlardan ve denizden ilham alıyor, bu tür şeylerle ilgileniyorum.

4- Sence 2009'dan beri Stardoll'da ne değişti ve seni üzen şey ne oldu?
👩- 2009'dan beri pek çok şey değişti, Stardoll gelişiyor. Bebeğimizi değiştirmek için veya tasarım yapmak için daha fazla imkanımız var. Eminim ki, Stardoll ekibi bu oyunu daha da ilginç hale getirmek için elinden geleni yapıyor. Üzüldüğüm şey, insanların tutumu. Bazıları bilmeden yargılıyor ve diğer kullanıcıları anlamaya çalışmıyorlar. Bence onlara daha çok yardımcı olmalıyız.
5- Miss Stardoll World 2016'da 3. olduğunda neler hissettin? 3. olmak için ne yaptın? (Miss Stardoll yaklaşıyo gençler bu soruyu aklınızda tutun, lazım olur😋)
👩- Çok mutlu olmuştum ve şaşırmıştım. En büyük başarımın bu olduğunu düşünüyorum. MSW için bir kampanya yaptım ama bence en önemlisi arkadaşlarımdı ve onların desteğiydi. Onlar olmadan başaramazdım. 6- Türk kullanıcılarla ilgili ne düşünüyosun? StardollTurkiyem kullacıları için söylemek istediğin bi şey var mı?
👩- Bence Türkiye, Stardoll'daki en güçlü ülke. Birçok Türk bebekle tanıştım ve bana dostça davrandılar. Röportajın için teşekkür ederim, sorularını cevaplamak benim için zevkti. StardollTurkiyem kullanıcıları için en iyisini diliyorum.

Benimle röportaj yaptığı için Super_anna_ 'ya teşekkür ediyorum 😍 Super_anna_ ile ilgili düşüncelerinizi ve daha çok röportaj görmek istiyosanız lütfen yorumlara yazın canlarımm 💕

Bloğa üye olmak için Buraya Tıklayarak üye olabilir, bize destek olabilirsin! 👊😍✊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...