(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

10 Şubat 2017 Cuma

Yeni Parti Odası

Yeni parti odasının konsepti "Sevgililer Günü". Ben pek bağdaştıramadım ama oldukça ilgi görüyor. Diğer parti odalarından farklı olarak 8 Sdye açılıyor ve Süperstar olmayan üyeler ,normal üyeler, de bu odayı açabiliyor. Sizce bu parti odası nasıl? Yorum bırakın 😊💬


2 yorum:

  1. bu chat odasının farkını önce ben de anlayamadım. daha pahalı olmasına rağmen neden daha çok bu tercih ediliyor? sonra fark ettim ki sebebi şu. Normalde süperstar olmayan üyeler bir parti odası açamıyorlar. Sevgililer gününe özel gelen bu oda ise istisna olarak herkese açık. SS olmayan üyeler de kendi partilerini başlatmak için mecburen bu odayı seçiyorlar

    YanıtlaSil
  2. Verdiğin bilgiden dolayı teşekkür ederiz @isimkoyma :) Demek ki o yüzden çok ilgi görüyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...