(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

11 Mart 2013 Pazartesi

Kombin Eleştirisi : GirlMissMelisa

Selam Arkadaşlar :)

  Kombin eleştirisi ile karşınızdayım :) şimdi eleştiriceğim kişi GirlMissMelisa bakalım ne hataları çıkıcak :)

Öncelikli olarak gözlük ve çantanı hiç sevmedim :( hatta direk yok et canım onları :/ onların haricinde pek göze batan bişey yok , sadece mor'un çok parlak olması biraz gözü yoruyor :) onun haricinde dışarıda spor yapılabilicek bir kıyafet :) burda pek eleştirilicek bişey yok :) gelelim benim senin için yaptığım kombine umarım beğenirsin :) Buarada ceketin çok hoşuma gitti , mutlaka kullan canım :)


Canım o kahkül orda çok yapmacık duruyor , onu çıkarırsan daha güzel görünüm kazanabilirsin , onun haricinde sana makyaj yapmak için güzellik salonuna tıkladığımda 2 far'ın olduğunu gördüm , en kısa zamanda far ve allık bulundur . makyajını pek tamamlayamadım , olduğunca kıyafete uyum sağlamasını istedim ama nekadar olursa , bakalım sen benim yaptığımı beğenicekmisin :) ( kaşlarını biraz aşağı indirmelisin ) :)


Güle Güle Kullan canım :) sizdende yorum bekliyorum arkadaşlar . eğer katılamak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz :)


 

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...