(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

13 Mart 2013 Çarşamba

Bazaar Satışı

Selam Arkadaşlar :)
  Bazaar satışı yapmayı düşünüyorum , kullanıcı adını yazanlara 2 sc , 2sd gibi kıyafetler vs satıcam :) Kullanıcı adınızı yazmanız yeterli tekrar söylüyorum :) cumartesi günü olucak satış :) kaçırmak istemezsiniz bence :) herkesin adını yazmasını istiyorum :)



27 yorum:

  1. bn :D SEDACANCAV adlıı kulanıcı

    YanıtlaSil
  2. Kullanıcı adım: seymaalan Not:Sd m yok :D

    YanıtlaSil
  3. berascontr çok teşekkürler şimdiden, iyi ki gelmişsin :D

    YanıtlaSil
  4. selena_miley10

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. begin-play85 gönderirseen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  7. sindyfb ♥ :D

    YanıtlaSil
  8. Oo ;) ne güzel yorumlar var :) asıl bn tesekkür ederim yorumlarınız için :)

    YanıtlaSil
  9. moelif :) ama sdem yok :(

    YanıtlaSil
  10. dadlu.belaa ama c.tesi sınavım var sınavdan dönünce satar mısıın :D yada ayırtır mısın bana?

    YanıtlaSil
  11. oww-yeahhs ltfn yolla ltfn 2 sc olsun iyi ki katılmışsın çok tşk şimdiden

    YanıtlaSil
  12. kullanıcı adım : kristal_kanat

    YanıtlaSil
  13. crazyevilangel :)

    YanıtlaSil
  14. sweetgunaystar adim ve beni de unutmayin lutfeen

    YanıtlaSil
  15. yorumlar için teşekkür ederim , çok kişi olduğu için bence 2'ye bölelim nedersiniz ? :) ben size saat veriyim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...