(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

7 Mart 2013 Perşembe

Miss Sixty de Yeniler..




Selam ! Bir süre buralarda değildim . (Yaklaşık 2 gün kadar :D ) Bugün stardoll'a girdiğimde Miss Sixty nin yenilendiğini gördüm . Starplaza da genç ve spor tarzı giyinenlerin en çok alışveriş yaptığı Miss Sixty ve Killah mağazalarına uzun zamandır yeni ürünler gelmemişti . Miss Sixty e yenilerin gelmesine çok sevindim . Darısı Killah'ın başına :D
Bu yeni sezon Miss Sixty'ler de her zamanki gibi kotlar deikkat çekiyor . Bunun yanın da kırmızı ve mavinin muhteşem uyumu var . 
Starplaza'ya gitmek için tıklayın.




3 yorum:

  1. Ceketler çok hoş ama doğrusu çantaları beğenmedim..

    YanıtlaSil
  2. harikalar çok beğendim ama bunlar 2012 Sonbahar kış koleksiyonu, geç kaldılar, daha önce gelmeliydi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...