(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

6 Mart 2013 Çarşamba

Podyum 1.sini Eleştirelim?

Selam Arkadaşlar :)

 Evet tablette stardoll'a bakarken aklıma podyum 1.'sini eleştirmek geldi :) Ben saçındaki kurdela'yı pek sevmedim tarzım degil , siz ne düşünüyorsunuz , eleştirilerinizi bekliyorum :)

 Arkadaşlar dişçide dişim çekildi ve çok agrı yapıyor , stardolla dogru düzgün giremedim , sizede paylaşım yapamadım çok üzgünüm :/



4 yorum:

  1. bence uymlu olmuş bide geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim başakcım , iyileşince tekrar aranızda olucam inş :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim başakcım , iyileşince tekrar aranızda olucam inş :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...