(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

6 Mart 2013 Çarşamba

KOMBİN-MAKYAJ ELEŞTİRİSİ 'GirlMissMelisa'

Selam arkadaşlar :) Bugün arkadaşımız 'GirlMissMelisa' yı eleştiricez ve bikaç örnek vericez :)
İlk öncelikle gayet güzel.Fakat çanta bu kombine göre değil.Ve o üstündeki mavi pek olmamış.Onun yerine siyah bir hırka ve çanta tercih edebilirdin:) Şimdi gelelim benim kombinime :)

Benim kombinim bu.Umarım beğenirsin.Bikaç önerim var ; kendine çanta edin birsürü olabilir fakat her kombine uyacak herhangi bir çantan yok :)
                                                         
GELELİM  MAKYAJINA :)

Makyajını beğendim ama çok güzel değil malesef:( Eyelinerini çok çekmişsin,ruj çok fazla kaçmış ve ten rengin fazla sarımsı.Gelelim benim makyaja :)
                                                       
Evet buda benim makyajım kendi yaptığım kombine göre yaptım.Başındaki gözlüğü istersen kullanmaya bilirsin veya eline alabilirsin.:) Birkaç önerim daha olucak;Siyah gözkalemi veya eyeliner edin , kirpiklerinin daha dolgun olması içinde takma kirpik edinebilirsin:)Birde şu ten rengini değiştirmelisin :) Umarım beğenmişsindir:)

Evet arkadaşlar, bugünde 'GirlMissMelisa' arkadaşımızı eleştirdik , birkaç tavsiye verdik.
Eğer sizde eleştirilmek isterseniz klüpteki bu konu hakkında olan tartışmaya katılabilirsiniz:) Görüşmek üzeree *.*

3 yorum:

  1. evet katılıyorum ama mavi siyah üzerine hoş durmuş çantayı saymassak bide kendi yaptığın kombini pek beğenmedim biraz karışık bir kombin olmuş ve yelek salaş olanın üstüne pek gitmemiş ama makyaj önerine katılıyorum

    YanıtlaSil
  2. benide elstirin lutfennn

    YanıtlaSil
  3. adim gwen_stars1 BENIDE ELESDIRIN LUTFENN NASILIM??/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...