(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

10 Mart 2013 Pazar

Stardoll Akademi

 
Bunlar Stardoll Akademi'ye yeni eklenen görevlerde gelecek hediyeler.
Ben beğendim, ya siz? :)

3 yorum:

  1. Wow Yaşasın 2. Yıl Başlıyor Mu :) Bende Merak edşyodum 2. Yıl Başlıcak Mı Diye İyiymiş Hediyeler :) Umarım Hemen Başlarda Bizi Bekletmez

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel özellikle snowboard tahtası ve topuklu ayakkabı <3

    YanıtlaSil
  3. TOPUKLU AYAKKABIYA BAYILDIMM :D AMA BEN SD M OLMADIĞI İÇİN ACADEMY YE DEVAM EDEMİYORUM :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...