(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

15 Mart 2013 Cuma

Kombin Eleştirisi:duygu.orhun1 :)

Selam Arkadaşlar :)

  Kombin eleştirmesi ile karşınızdayım :) şimdi eleştiriceğimiz kişi duygu.orhun1 :) bakalım ne yanlışları var :)


  Öncelikle canım yanlışın pek yok , sadesin ama platformlu pek olmamış gibi ? :/ spor bi ayakkabı tercih etsen daha iyiydi eğer illa platform giyicem diyorsan üstüne ceket giymen gerekir :) benim yaptığım kombini umarım beğenirsin :) işte benim kombinim :) biraz daha mart havasını yansıtmaya çalıştım :) bilirsin ceketler vazgeçilmez :)


Makyajına gelince :( ordaki fosforlu gölge ne :( rujunda eski kıyafetine göre çok pembe biraz daha soluk kullanabilirdin :) bunların dışında ten rengin ve allık sürüşün çok hoşuma gitti :) bakalım benim yaptığıım makyajı beğenicekmisin :)


umarım beğenmişsindir :) kullanmanı tavsiye ederim canım :) siz ne düşünüyorsunuz ? arkadaşımızın yanlışlarını-doğrularını yorum yaparak bildirebilirsiniz :)


4 yorum:

  1. senaaa hiç görünmüyosun? bu arada sana katılıyorum çok sade giyinmiş sennin yaptığın kombin hava katmış :)

    YanıtlaSil
  2. cenazemiz var canım :/ pek yapamadım ilgilenemedim . ama burdayım artık :/

    YanıtlaSil
  3. Canım saol yaptıgın konbını gıydım. Makyajıda yaptım. :)

    YanıtlaSil
  4. Nedemek canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...