(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

17 Mart 2013 Pazar

Kombin Eleştirisi: Fbli51

Selam Arkadaşlar :)
Kombin Eleştirisi ile karşınızdayım şimdi eleştiriceğimiz kişi Fbli51 bakalım ne yanlışları var :)




Canım öncelikle kombinini sevemedim gitti :( özellikle kilotluçorap kısmı :( fenerbahçeli olduğun için heralde böyle bişey yapma gereği duydun . ama kombin yaparak illa takımını öne çıkarmak zorunda değilsin sana kombin yaparkende eşyaların arasında fenerbahçeli şeyler gördüm :) daha güzel ve özenli olabilirsin bu konuda :) onun haricinde çok bişey yok :) kilotlu çorap giyicem illa diyosan siyah tercih et canıım :) gelelim benim yaptığım kombine :) umarım beğenirsin :) mart-nisan havası şortlar , cıvıl cıvıl renkler ;)



makyajına gelince rujun yani dudak rengin güzel değil , gözlerinde pörtlemiş gibi canım , elmacık kemiklerine allık almanı tavsiye ederim , makyajını yaparken far'ın olmadığını fark ettim , kıyafetlerine uygun olan far'lar alman gerekir :) gelelim benim yaptığım makyaja :) kaş rengini değiştirirsin canım :) umarım beğenmişsindir :)

siz arkadaşımızın kombini hakkında ne düşünüyorsunuz :) sizde eleştirin arkadaşımız yanlışlarını görsün , katılmak isteyen klübümüzden katılabilir :)




4 yorum:

  1. dikkate alacağım çok teşekkürler aslında çorabı takımımı belli etmek için değil öylesine giymiştim fakat haklısınız pek olmamıştı biliyordum ama vaktim olmadığı için çıkaramadım yakın zamanda yine eleştirilmek istiyorum mümkünmü ? =D

    YanıtlaSil
  2. napmışsın kızı yerden yere vurmuşsun çok ayıp.P

    YanıtlaSil
  3. yaptığın kombin harika olmuş sana katılıyorun sena :D

    YanıtlaSil
  4. bence güzel çorap giymeseydi iyi olurdu ama sen siyah giy demişsin siyah giyerse de çok bğardı hem sarışın olunca daha da güzel olmuş :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...