(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

8 Mart 2013 Cuma

Kombin-Makyaj Eleştirisi : miss_aleyna5

Selam Arkadaşlar :)

  Uzun zamandır yoktum , dişim çekildi dinlendim birazcık :) Kombin eleştirisi ile karşınızdayım. Yeni eleştiriceğimiz kişi miss_aleyna5 . Eveet başlayalım bakalım :)

 Canım öncelikle giydiğin tayt elbisenin altına kesinlikle olmamış , ayakkabını kapalı olarak tercih etseydin daha güzel bi görünüm yaratabilirdin :) bu ikisi dışında çok güzelsin :) yalnız o küçük pembe kalp orda çok kötü duruyor :( Gelelim benim senin için yaptığım kombine , umarım beğenirsin :) Soluk renkler yerine biraz daha yaz havasını canlandırmaya çalıştım . Siyah yazın pek tercih edilmiyor biliyorsun :)

Makyaj'ına gelince , saçın çok güzel tasarlanmış ama arkasındaki boşluk saçın kötü görünmesine yol açıyor, oraya ek olarak başka bi saç tasarlayıp koyabilirsin , kirpik konusuna gelince çok büyükler birazdaha azaltmayı düşünebilirsin :) bunların dışında çok güzel :) gelelim benim senin için yaptığım makyaj önerisine :)
Eveet :) benim makyaj önerim , saçı çok beğendim mutlaka kullan tatlım :) onun dışında mutlaka bikaç tane far bulundur makyajı pek tamamlayamadım , ruj konusuna gelince genellikle kırmızı ve cırtlak renkler vardı , dudağının rengide soluk normalde , boş kalmasın diye kırmızı sürdüm bende pek beğenmedim ruj'u :D 

Evet arkadaşlar :) sizinde yorumlarınızı bekliyorum :) katılmak isteyenler bu konu'ya ben yazıp katılabilir :)

10 yorum:

  1. Teşekkürler, Dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim tatlım :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Bir şey söylemek istiyorum bende katılmak istiyorum ama konuya tıkladığım zaman üzgünüz ama bunu yapmana izin vermiyoruz diyor birileri bir şey söylesin lüftenn :/

    YanıtlaSil
  4. Levelin icin uygun degildir canım :) kullanıcı adını yazarsan yardımcı olabilirim :)

    YanıtlaSil
  5. Levelin icin uygun degildir canım :) kullanıcı adını yazarsan yardımcı olabilirim :)

    YanıtlaSil
  6. benide eleştirin adım beautiful4551

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bi eleştiri olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Tesekkür ederim canım kullanıcı adını yazarsan senide elestirebilirim :)

    YanıtlaSil
  9. Kullanıcı adım Fbli51 level ım 38 ama ?

    YanıtlaSil
  10. öncelikle meraba tatlım ben yazdım ama çok fazla talep var sıra banada gelir mi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...