(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

7 Mart 2013 Perşembe

Günlük Hediyeler Değişti

 
Günlük hediyeler değişmiş.
Hediyeyi açtıktan sonra öbür paketlerde ne olduğunu da görebiliyoruz:

 
Ben bu halini daha çok beğendim, iyi olmuş:)
Siz ne düşünüyorsunuz?


5 yorum:

  1. Bence de daha iyi neler kaçırdığımızı görebiliyoruz..

    YanıtlaSil
  2. Aynen çok güzelde bazen sd de oluyo

    YanıtlaSil
  3. ben ss değilim ama dün 3sd cıktı süper

    YanıtlaSil
  4. Home sweet Home ne yaa bana o çıktı? Sd de mi kazanabiliyoruzzzz farketmedim

    YanıtlaSil
  5. güzzel bide bazen sd çıkıyoo

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...