(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

1 Mart 2013 Cuma

Mart Güzelimiz!

Merhaba arkadaşlar :)
Bloğumuzun Mart güzelini gecikmeden, söz verdiğim gibi 1 Mart'ta açıklamak istedim.
Katılımlar çok olmasına rağmen, bazı kişiler tanıtımlarına kombinlerini koymamışlar, o yüzden onları elemek zorunda kaldım ve toplamda 10 kişiyi değerlendirdim.

**Resim sıralaması katılım sırasına göredir.


Öncelikle katılan herkese çok teşekkür ederim ve açıkçası çok zorlandım. Gerçekten çok güzel kombinler yapmışsınız :)


Mart ayı, ilkbaharın ilk ayı olduğu için, bu ayın güzellik yarışmasında aradığım en önemli özellik "renk"ti. Kombinlerinizde canlılık, hareketlilik, fresh bir görünüm aradım.


Ve uzun değerlendirmeler sonucunda vardığım isiiiiimmmm dadlu.belaa arkadaşımız. Gerçekten harika bir kombin; saç, makyaj harika...Ojelerini dahi düşünmüş ^.^Çok güzel bir uyum yakalamış her bir parçasında.

1.mize hediyemiz ise suitine renk katacak; Stardoll arkadaşlarından Simon ve çok şirin bir kedi ^.^

Diğer yarışmalarda görüşmek üzere... 

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...