(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

28 Şubat 2013 Perşembe

Yeni Oyun-Glam Fever Sorunu

Stardoll ile tanıştığımız yeni oyun "Glam Fever"ı yükledim. Ancak ben, bu oyunu bir türlü oynayamadım, aşağıya koyduğum resimdeki gibi, oyun doluyor gösteriyor ama dolmuyor.
Sizler bu oyunu indirdiniz mi? Siz de benim gibi sorun yaşıyor musunuz?




10 yorum:

  1. bende indirdim sorun yaşamadım yükleme biraz uzun sürüyor hatta ünlülerim sözleri yazıyor sonra talimatlar geliyor galiba kıyafet sevgili felan seciyosun ben onu beceremedim arkadaşım yaptı benim yerime ama bende üye girişini bulamadım onu anlayamadım bugün arkadaşım gelemedi bende hiç açmadım bakalım nasıl ilerleme olacak

    YanıtlaSil
  2. Ben de indirdim evet yüklenmesi çok uzun sürüyor.. Ama ben oyunu anlamadım kiii

    YanıtlaSil
  3. Uzun sürmede degil , 3-4 kere tekrar yüklememe rağmen donup kalıyo , stardoll en kısa zamanda bunu farkeder cünkü google play store'da açılmıyor , kasılıyor vs yorumlar var . :)

    YanıtlaSil
  4. oyunu bende yükledim evt biraz geç yükleniyor , ve hiç bir şey anlamadım :D

    YanıtlaSil
  5. Ben yükledimde dolmuyo başakcım :D

    YanıtlaSil
  6. ben yükledim ama açılmadı :(

    YanıtlaSil
  7. Ben indirdim hızlı yükledim ama stardolluma bağlayamıyorum hediye gönderemiyorum yardımcı olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  8. kübra dogan29 Mart 2014 23:19

    Tabletten ve telefondan ne zmn indirip 18.levele geldiysem oyun kendini guncelleyip basa aldi ve sorunu bulamadim sizce neden olabilir

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...