(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

26 Şubat 2013 Salı

Saç Çekilişi


Merhaba Arkadaşlar,
Bomba gibi bir çekiliş yapıyoruuummmmm.

Tasarım saçlarımın hepsinden çok fazla sattım. Çoğu kişinin, bu tasarımlarım arasından favorileri var. Bu yüzden ben de şanslı kişiye en beğendiği tasarımı vereceğim.
5 tane tasarım saçım var, çekilişteki şanslı kişi bu saçlarımdan hangisini istiyorsa, benden 2 SC'ye satın alacak :))

Yapmanız gereken şey bu konunun altına yorum yapmak ve kendi stardoll tanıtımınıza "stardollturkiyem.blogspot.com saç çekilişine katıldım" yazmak. Tanıtımına bunu yazmayan kişiler diskalifiye edilecektir.

NOT: Çekiliş sonucu 5 Mart'ta açıklanacaktır.
NOT2: Hey sen hala bloğumuza üye olmadın mı? Ama çook ayıp ediyorsuuunnn :(
:))
Herkese bol şans..

20 yorum:

  1. ismim dadlu.belaa ve üuye oldum topuz saçı çok beğendim onu istiyorum :)) İnşallah ben çıkarım :))

    YanıtlaSil
  2. Benn katıldım ve uye oldum. duygu.orhun1

    YanıtlaSil
  3. Canim ben mesaj atamiyorum stardolldan gecici yazarlik istiyosan yani beni istiyosan takio ediyorum sizi :) sevindirici bi haber verin :)

    YanıtlaSil
  4. Ben katılıyorum whitekora:))

    YanıtlaSil
  5. adım girlmissmelisa üye oldum stardollturkiyem.blogspot.com saç çekilişine katılmak istiyorum :D

    YanıtlaSil
  6. magic_nur katıldım:D

    YanıtlaSil
  7. belieber_ebrar bende katılıyorum..

    YanıtlaSil
  8. Adım:divacenko

    YanıtlaSil
  9. bende katılıyorum adım siyahinci69

    YanıtlaSil
  10. ben katılıyorum ismimi sindyfb eğer kazanırsam 1. saç çok güzelmiş :) birde ben kazanırsam z.d. den bildirebilirmiisn :)

    YanıtlaSil
  11. sd adım prenses1028 , kazanırsam 3. saçı istiyorum.

    YanıtlaSil
  12. "stardollturkiyem.blogspot.com saç çekilişine katıldım" umarım kazanırım alwayspretty6

    YanıtlaSil
  13. "stardollturkiyem.blogspot.com saç çekilişine katıldım" lütfen 5 lütfen 5

    YanıtlaSil
  14. Saç çekilişine katılımlar 5 Mart'ta sona ermiş ve kazanan kişi de belli olmuştur.

    YanıtlaSil
  15. BENDE KATILIYORUM ADIM DiLaY_fb_12

    YanıtlaSil
  16. kim olduğunu nereden öğrenebilirim?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...