(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

7 Şubat 2013 Perşembe

Sevgililer Günü Kampanyası!



Arkadaşlar her yıl olduğu gibi bu yıl da, sevgililer gününe özel, kampanyalı süperstar olabilme şansını yakalayabilirsiniz!
Sizlere daha önce kampanyalı S.S olmanız için beklemelisiniz demiştim ;)) Şimdi Süperstar olmanın tam zamanı!
Kampanya detayları için tıklayın.
Bu kampanyadan yararlanacak mısınız?
NOT: Bu kampanya için bugün,son gün!

4 yorum:

  1. ya güzel kampanya ama ben yapamam

    YanıtlaSil
  2. Yaa kızlar benim bu kampanyadan kesinlikle faydalanmam lazım. Ama telde kontör yok malesef bugün de son günmüş yaa birisi beni yapsın ben ona fiyatını teline kontör göndererek öderim lütfen iletişime geçinn :(

    YanıtlaSil
  3. off yha bu kez kampanyadan yararlanamayacağım normalde hep kampanyalardan yararlanırdım ={

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...