(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

26 Şubat 2013 Salı

Stardoll Akademi 2 . Yıl


Stardoll Akademi'de 1. yılı tamamladım arkadaşlar. Proje sonunda 10 SD ve 15 starpuanı kazandım. Son görevden önceki görevler çok rutindi ve sürekli aynı iki görevi yaptım. Son görevde ise 100 kalp kazanmanız gerekiyor.
Bakalım 2. yıl ne zaman başlayacak?
Akademi görevleriyle uğraşıyor musunuz?

5 yorum:

  1. Evet ben ugrasıyorum ama param az oldugundan. 2. yıla geçmeme cok az kaldı

    YanıtlaSil
  2. ben bitirdim ve 2. yılı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Akademide günlük görevlerden 100 sc kazanmamızı istiyo bi günde 60dan fazla kazanılmıyo nasıl olucak bilgisi olan varmııı :)

    YanıtlaSil
  4. http://www.stardoll.com/tr/user/sellItems.php?id=264815035 işte benim yıllığım tamamlandı :)

    YanıtlaSil
  5. ben 1. yılımı bitirdim ama 2. yıla nasıl geçicem yardım edinn

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...