(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

14 Şubat 2013 Perşembe

O mu Bu mu ?

Kızlar bu yıl  leopar çok moda :D Her zamanki gib ..Peki Sizce hangileri güzel ?
Leoparlı bir trençkot mu yoksa düz mü ? :)
Tayt mı yoksa kürk mü ? :)
Kulalık mı yoksa şapka mı :))
Evet kızlar hangileri sizce daha güzel ? Yorum yapanlara ufak hediyeler vereceğim kullanıcı adlarınızı da yazın lütfen :)

11 yorum:

  1. 1.resimdeki Düz Olan Çok Güzel =)Tayr ve kulaklık'da. =] Kullanıcı adım miss_aleyna5

    YanıtlaSil
  2. 1. Düz 2. Kürk 3. Kulaklık adım moelif :)

    YanıtlaSil
  3. 1.leopar 2.kürk 3.kulaklık kullanıcı adım:seymaalan

    YanıtlaSil
  4. 1.düz olan harika 2.en güzeli tayt
    3.şapka:)kullanıcı adım :whitekora

    YanıtlaSil
  5. düz tayt şapka :D

    YanıtlaSil
  6. kulaklik I_Like_ItPixie

    YanıtlaSil
  7. beggin_99
    1-Düz 2-Tayt 3-Şapka

    YanıtlaSil
  8. kullanıcı adım dadlu.belaa 1. trençkot 2. tayt 3. kulaklık :)

    YanıtlaSil
  9. Kulaklıık :)SilaGenc444

    YanıtlaSil
  10. bence düz olan trençkot tayt ve şapka
    kullanıcı adım marylucybaby siteye yazarlık başvurusu yartım lütfen bakın

    YanıtlaSil
  11. 1-düz
    2-kürk
    3-kulaklık
    alwayspretty6

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...