(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

28 Şubat 2013 Perşembe

Kombin/Makyaj Eleştirisi-KeLeBeKwWw

KeLeBeKwWw adlı medol için kombin ve makyaj eleştirisi :)
 Genel olarak çok kötü değilsin kesinlikle.Çorap giymemelisin bu kombinde ve elinde bir sırt çantası olsa çok iyi olurdu.Dolabına baktım sanırım kendi tasarımlarını daha çok kullanıyorsun.Alışveriş zamanın gelmiş bence.Çünkü gerçekten T-shirt ve çanta  eksikliğin var :)
Buda senin için benim yaptığım bir kombin.[Çanta kullanmadım çünkü uyacak bir çantan yoktu.]


Gelelim Makyajına :)


Makyajını  beğendim desem yeridir.Burnuna yaptığın o gölge bir hoşluk katmış.Herhangi bir eleştiri yapmıycam.Gerçekten beğendim.Sadece bir tavsiye vereyim.Kesinlikle makyaj mağazasını gez , imkanın varsa ruj ve eyeliner al veya allık :)

Eğer sizde kombin ve makyaj eleştirisi istiyorsanız , Klübteki bu konu hakkında olan tartışmaya katılabilirsiniz:)

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...