(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

5 Mart 2013 Salı

Saç Çekilişi Sonucu

Selam arkadaşlar :)

Saç çekilişine 13 kişi katıldı. Tanıtımları titizlikle kontrol ettim ama bazıları denileni yapmağı için diskalifiye edildi.


Saç çekilişinin sonuçlarını sizler gibi ben de çok merak ediyordum. Kağıtları o kadar çok salladım ki ^.^


Ve şanslı kişi girlmissmelisa arkadaşımız! Gerçekten çok şanslı :)
İstediği saçı hemen vereceğim.

Başka yarışmalarda/çekilişlerde görüşmek üzere... Takipte kalın ;)

4 yorum:

  1. aaa inanmıyorum hiç tahmin etmedim adımı görünce çok şaşırdımmm çok mutluyummmmm :)) şu an kalbim atmaya başladı ben öylesine girmiştim ve kazandımm çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. tebrikler arkadaşım :) Bu arada çay bardağı yakıyo :D

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler arkadaşlar siz olmasanız naparım ben :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...