(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

3 Mart 2013 Pazar

Bedava Kot Gömlek

Selam Arkadaşlar

 Biliyorsunuz 5 gün üst üste girince stardoll günlük starcoins kazandıklarınızdan hediye veriyor , ama ne yazıkki ss'lere özel . Bugünün hediyesi kot gömlek oldu , bence çok hoş ve beyaz pantalonla kombin edilebilir ? :) Siz ne düşünüyorsunuz ? :)




7 yorum:

  1. Evet Bnde Aldım Bayıldım Bu bluza :)

    YanıtlaSil
  2. Ben daha alamadım malesefff :( çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  3. ya çok güzel ama alamıyorum :( bi kızda var ama satmıyo of ya :(( istiyorumm :D

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ama sslik bitti ondan dolayı alamıyorum :(

    YanıtlaSil
  5. Kızlar stardolldaki adım zeybekiri bi baksanız :)

    YanıtlaSil
  6. bende almıştım =D kullanıcı adım : lovekenalem ziyaret ederseniz sewinirim klübümdede çekiliş vardır =D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...