(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

16 Ocak 2013 Çarşamba

Puppysasha34 ile Röportaj

Özellikle son günlerin parlayan yıldızı olan , saç tasarımlarıyla kendinden bahsettiren bir stardoll kullanıcısı ile röportaj yaptıkk :)))  Kİm o ? Tabiiki  puppysasha34
Biliyorsunuz , puppysasha34 ün gerçek  adı Azra :) Ben azra abla diyeceğim çünkü azra abladan da küçüğüm :)


-sedakayac : merhaba azra abla , biliyorum çok yoğun oluyorsun . Stardollda çok sevilen biri olduğun için çok fazla mesaj alıyorsun . Ama stardollturkiyem.blogspot.com da yayınlamam için birkaç soruma cevap verir misin ?
Cevabın evet ise :
Staroll daki amacın eğlenmek mi yoksa stil yaratmak ve tasarım yapmak mı ? :)

-puppysasha34 : teşşükr edrim canım tabiki yanıtlarımStardoldaki amacım önce stil ve tasarım yaratmak daha sonra eğlenmek..

-sedakayac : Stardollda tanıştığın ve arkadaş oldduğun insanlar var mı ?

-puppysasha34 : Var. Kardeşim gibi sevdiğim değer verdiğim s.e.l.in, çok sevdiğim ve hayran kaldığım müge (angel_of_harlem), candan öte bir iyilik meleği sevginur44-45 (sevgim).. ve daha birçoğu..

-sedakayac : Stardoll senin için nasıl bir dünya?

-puppysasha34: Stardoll benim için harika bir dünya.. Fakat son zamanlarda çok keyif alamadığımı söylemeliyim.. geçici bir durum..

-sedakayac : Saç tasarımlarının bütün kullanıcılar tarafından beğenilmesi hoşuna gidiyor mu ?

-puppysasha34 : Elbette hoşuma gidiyor, insanlar tasarımlarınızı satın alıyor beğenip kullanıyor ve sizin listelere girmenizi sağlıyor.. bu çok güzel birşey.. herkese teşşkkürler..

-sedakayac:5- Stardoll da çok seviliyorsun , bu durumun eksi ve artı yönleri neler :)

-puppysasha34 : beni seven herkesi bende seviyorum.. Artı yönleri ağırlıkta tabiki fakat fazla sevgi aşık usandırıyor bazen :) tabi sevenler kadar sevmeyenlerde çok biliyorum net ve gerçekçi olduğum için hatta başarılı olduğum için :) bu da güzel bir duygu ..

-sedakayac : Teşekkürler azra abla :)

-puppysasha34 : bende teşekkür ederim güzel röportaj için.. Sevgiler..

6 yorum:

  1. Çok güzel bir röportaj olmuş kızın tasarımları süper.

    YanıtlaSil
  2. tasarımlarımların abayılıyorum yha bu arada harika bir röportaj olmuş .. saol cnm.. =)

    YanıtlaSil
  3. röportaj süper bı kıza bayılıyorum tasarımları filan harika :D

    YanıtlaSil
  4. Azra abla seni çok seviyorum. Ben stardoll dan leydikaton. Gerçekte kim olduğunu çok merak ediyorum.gercekte olan bir resmini koyarmisin? Seni çok çok seviyorum Azra abla..

    YanıtlaSil
  5. azara abla sana ailece hayranız:) gerçekte seni çok merak ediyoru bi facen falan varsa söylermisin ya da resim falan atarmısın?

    YanıtlaSil
  6. azra abla biraz adrıana lıma yı andırıo yüzü saçlarını siyah yapsa daha çok benzer

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...