(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

18 Ocak 2013 Cuma

Yeni Rio Koleksiyonu!


Rio mağazası çok fazla kıyafet ve aksesuarlarla koleksiyonunu yeniledi!
Ağırlık renk olarak altın sarısı, bakır tonlarını görüyoruz.

Fiyat olarak Sd'si olanlar yaşadı :D SC'ye bari ayakkabılar olsaydı, mutsuz oldum :( Gerçi 170 scye çok hoş bir elbise ve 95 scye de güzel bir çanta var ucuz olarak :D (İkinci sayfada)
Bir kaç elbise tabiki dikkatimi çekti ;) Almayı düşünüyorum.
Starplaza'ya gitmek için tıklayın! 




2 yorum:

  1. Ben 1 tane kıyafet aldım kolyeli üstten aldım ama almayı düşünüyorum baya çünkü harika kıyafetler var :) siz olmasınız görmezdim yeni olduğunu sağolun!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...