(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

20 Ocak 2013 Pazar

Ceren1234kese Eleştiri ...



Kombinin biraz karışık :( Elbisen çok hoş , ceketin de öyle ama onları aynı kombinde kullanmak çok tehlikeli :) Tacın ve ayakkabında olmamış sanki ):
Ama gerçekten şirin bir evin ve kişiliğin var .
Dolabında : Siyah çanta, siyah düz ayakkabı ve çorap eksik .
Basic vs markalardan kolayca bunları temin edip aşağıdaki kombini kullanabilirsin.Bir tavsiyem daha var farını ve rujunu değiştir , daha güzel olursun .Ama yine de tatlısın . Bloğu takip ettiğin için saol . Küçük bir hediye yolladım umarım beğenirsin :)


Siz de klubümüze üye olup tartışmamıza yorum yaparak eleştirilme şansını yakalayabilirsiniz;)

4 yorum:

  1. bencede çok karışık filan neyse bana da yapar mısın??didosummm

    YanıtlaSil
  2. bn klübünüzde yorum bıraktım ama yapmadınız :D bayadır bekliyorum banada yapar mısınız? lüütfen =D

    YanıtlaSil
  3. ilk kombin çok karmakarışık gerçekten ve çok uyumsuz. Diğer kombini çok beğendim ama ayakkabı eksik.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...