(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

17 Ocak 2013 Perşembe

Fularlar

Bu sene hem baylar hem de bayanlar icin
en trendy aksesuarlardan biri de fularlar.
Son zamanlarda Stardoll'de de oldukca fazla gordugumuz fularlar kombininizi tamamlamanizda ve daha tarz gorunmenizde size yardimci olabilir.

Siz fular kullanmayi seviyor musunuz? :) 




3 yorum:

  1. Evet fular kullanmaı severim ama stardollda pek kullanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. fularları seviyorum ama düzgün kombinler yapamıyorum. Ama dolabımda yine atkı bulunduruyorum. Birde bu kadar fazla atkı gerçekten hoş bir görüntü oluşturmuş. Birde şu yeşil siyah kurukafalıyı nerden alabilirm hep arıyorum ama bulamıyorum. Söylerseniz çok ama çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...