(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

18 Ocak 2013 Cuma

Stardoll-Yarışmalar&Olaylar...

Stardoll'un gündemdeki "Yarışmalar&Olaylar" kısmında iki resim arasındaki 5 farkı bulma var.
Aslında resimlerde çok fazla fark var ama sizden yalnızca 5 tanesini bulmanız isteniyor.
Farkları doğru bilenlerden 5 kişi 500 SC kazanacakmış :))
Ben sizin için 5 tanesini buldum :D
Yarışmaya gitmek için tıklayın.



Bulduğum farklar:



3 yorum:

  1. bu yarışmaya katılmadım nedeni ise zor geldi :D

    YanıtlaSil
  2. yaa peki konu kutucuğu nerde :( bulamdım ben yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...