(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

15 Ocak 2013 Salı

angel_of_harlem ile röportaj

Merhaba kızlar bu kez son zamanların en gözde saç tasarımcılarından ve tarzıyla konuşulan bir stardoll kullancısı ile röportaj yaptık . Biraz kısa oldu ama olsun :) Kim peki o ,diyeceksiniz . O angel_of_harlem
Bildiğiniz gibi gerçek adı : Müge (Abla diyorum çünkü ondan yaşça küçüğüm ^_^) Stardoll'u sadece gençler değil yetişkinler de oynayabiliyor. Onlardan biri de angel_of_harlem
işte röportajımız :

sedakayac : Merhaba müge abla , biliyorum çok yoğunssun ama beş dk ayırarak stardollturkiyem.blogspot.com için sorduğum sorulara cevsp verir misin ? Eğer cevabın evet ise sorularım şunlar
1- Stardoll daki amacın eğlenmek mi yoksa yeni insanlarla tanışıp güzel bir ortam kurmak mı ?

angel_of_harlem: stardollda tek amacım eğlenmek :)

sedakayac : 2- Bu muhteşem tarzını yaratırken nereden ilham alıyorsun ?

angel_of_harlem : bazen medollü çirkin bile yapabiliyorum :)) nasıl görmek istersem öyle yani..

sedakayac:3- Stardoll da ünlü biri olmak hayatını zorlaştırıyor mu ?

angel-of_harlem :3. stardollda tanınmış bir kullanıcı olmanın tabi zor yönleri çok.. heran sizden birşeyler istiyorlar elimden geldiğince herkese vakit ayırmaya çalışıyorum fakat normal olarak yetişemediğim zamanlar daha çok.. senin aracılığınla burdan stardoll oyuncularına sesleniyorum lütfen bana kırılmasınlar :(

sedakayac : çok teşekkürler müge abla :)

angel_of_harlem : İlgin için ben teşekkür ederim


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...