(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

16 Ocak 2013 Çarşamba

Kombin Eleştirisi: kristal_kanat

Bugünkü kombin eleştirisi köşemizde kristal_kanat arkadaşımız var.
Kombinine baktığımızda, bazı hatalar gözüme çarptı. Beyaz çizme ve bere bu kombine yakışmamış.
Ben bu leopar tulumu beğeniyorum ama onun altına siyah platform bir ayakkabı tercih etmeliydi.
Bere de bu kombini spor hale getirmiş. Çanta da kullanman gerekli ;)
Saç ve makyaj zaten çok güzel :)


Ben, yaptığım öneri kombinde, spor şıklığı tercih ettim, umarım beğenmişsindir.
Gardırobunda pek çok eksik olsa da yine de güzel bir tarzın var :)
Kristal_kanat arkadaşımıza çok teşekkür ederiz
Eğer siz de kombininiz eleştirilsin istiyorsanız burayı tıklayıp yorum bırakın.
Sevgiler...

4 yorum:

  1. Açıkcası ben 2 kombinide beğenmedim..Yani kombinlere çirkin demiyorum demek istediğim benim tarzımı yansıtmadığı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...