(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

24 Temmuz 2018 Salı

YENİ MAĞAZA : LOUIS VUITTON | ÇEKİLİŞ

Merhaba ben yeni yazarınız Öykü ( sema_doga )  Blogu aktifleştirmek adına elimden geleni yapacağım. Blogda görmek isteğiniz içerik varsa aşağıda belirtebilirsiniz. Çok iyi anlaşacağımıza eminim! ✨ 

Haberimize gelelim. Bugün Stardolla'a yeni tribute mağazası olarak Louis Vuitton geldi. Erkekler için gelen ürünleri pek beğenmesem de kız ürünlerine bayıldım. Mağazayı inceleyelim:

1. Kat = 

2. Kat = 

Ben mağazayı çok sevdim. Sizin de seveceğinizi düşündüğümden aranızdan 2 kişiye bu mağazaya ait ürün göndereceğim. Katıldıktan sonra lütfen istediğiniz ürünü dilek listenize ekleyin. Katılmak için aşağıda yorum kısmına içinizden geleni yazıp, kullanıcı adınızı belirtmeniz yeterlidir. Kazananlar dışında bütün katılan kullanıcıların ziyaretçi defterine tatlı notlar yazacağım  . Seviliyorsunuz Stardoll Türkiyem Ailesi🌸

30 yorum:

  1. Merhaba yazını gerçekten çok beğendim daha önce blog yazmaya başlasaydın keşke neyse nickim xxxburcuxxx

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı olmuş ins. Bu blogda hep goruruz sizi :) nickim : zeytinbal

    YanıtlaSil
  3. Iyi işler yapacağına inanıyorum :*
    -doğa (dark.side52)

    YanıtlaSil
  4. iyi yerlere varacağına inanıyorum takipteyim :) selam_selmalar

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun Öykü daha harika içerikler ile karşımızda olacağına eminiz! Dilan (Supergirlkitty)

    YanıtlaSil
  6. Sen de seviliyorsun (:
    aysevsegi

    YanıtlaSil
  7. İyi yazi olmuss :) Dusnsem aklima gelmez boyle cekilis (MissJelin) ❤

    YanıtlaSil
  8. güzel olmuş ellerine sağlık stardoll adım meryem02yazar

    YanıtlaSil
  9. Yaptığın her işi hakkıyla yapıyorsun burada da basarılı olacağına eminim :) ( Patenci33)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bi yazı, devamını bekliyoruz *-*
    Nickim : prensesimbenSky :)

    YanıtlaSil
  11. Aktif bir Stardoll blogunun olmadığını düşünüp üzülürken chatten gelen bir mesaj sayesinde bu blogu keşfettim, bundan sonra yakın takipteyiiim (bad_salsuflen)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel yazı olmuş sana güveniyoruz iyiki varsın *-* nickim:harikaefsun41

    YanıtlaSil
  13. Seni de burda gormekten mutluluk duyarim :D yazilarini merakla bekliyorum *-* Nickim; Niyolay

    YanıtlaSil
  14. güzel bir işe başlamışsın herkes için de heyecan verici,sen bunu güzel bir şekilde yönetip çok büyürsün tebrik ederim .
    inşallah herşey istediğin gibi olur.
    sevgilerimle hakeden kazansın.
    "soyluayse"

    YanıtlaSil
  15. tüm yazılarını takip edeceğim :)
    sevgiler,
    stardoll.sudem7

    YanıtlaSil
  16. Merhaba öncelikle böyle bir çekiliş yapman bazı kullanıcılar için yararlı olur yazın felan çok güzel olmuş çok beğendim umarım dahada büyürüz :)
    Nick=babam.bitane

    YanıtlaSil
  17. Hayırlı olsun :) Nur1907F.B

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, öncelikle çoooooook beğendiğim bir blog yazısı olmuş çok güzel ; ellerinize sağlık büyük emek olmuş. Daha güzel bir Stardoll ve Türkiye …

    NICK: Fatma_____ (5 tane alt tire var) :D

    YanıtlaSil
  19. sayfan ve sen müthişsiniz
    nickim: ecem_nurme

    YanıtlaSil
  20. Çoook teşekkür ederiz . Lovepasta12

    YanıtlaSil
  21. Merhaba ������yine mukemmel bi kiz yine mukemmel yazi����������cok begendim hayirli olsun ��������tek kelimelyle harika
    Nickim➡nadire2121

    YanıtlaSil
  22. Hım gerçekten siz aşırı yaratıcı kızlarsınız yani bayıkdum çok muhteşem anlatılmaz yaşannır yani gerçekten bravoo parlakbezi sevgilerle canım sema_doğa ya

    YanıtlaSil
  23. Ben çantalarına bayıldım kesinlikle kaçırmayın kızlar bu seriyi ^.^

    YanıtlaSil
  24. umarım seninle iyi anlaşırız keşke daha öncneden gelseydin iyi anlaşcaz hemde çok iyi

    YanıtlaSil
  25. bu arada nickim zohellah

    YanıtlaSil
  26. Basarilar dilerim nick : inciminci

    YanıtlaSil
  27. Tesekkur ederim bu guzel cekilis icin nickm : mervehann

    YanıtlaSil
  28. Çok güzel bir koleksiyon bayildim :) nickm : elifcan96

    YanıtlaSil
  29. Hayırlı olsun :) nick : mucukkk

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...