(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

15 Temmuz 2018 Pazar

Tribute'lerden Kombin Örnekleri

Selamlar, öncelikle ben yeni yazar Büşra. Hepinizle harika yazılarımı paylaşacağıma inanıyorum. Çok uzatmadan konuya geçiyorum. Biliyorsunuz ki artık tribute sezonu açıldı. Ben de bu yüzden sizlere birkaç kombin önerisinde bulunmak istedim.

1. Kombin:

Belden bağlamalı blüz → Anna Sui 18 Stardollars

İspanyol paça pantolon→ Trails 13 Stardollars

Kahverengi el çantası→ İt Girls 12 Stardollars

Tribute ürünümüz üstümdeki blüz. 

2.KombinBu sefer bütün ürünlerimiz Alexander Wang Tribute'denSiyah Top→19 StardollarsGri Pantolon→ 22StardollarsBoyun Çantası→22 StardollarsŞeffaf Detaylı Ayakkabı→20 Stardollars


Benim sizler için hazırladığım kombinler bu kadardı. Umarım beğenmişsinizdir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...