(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

13 Temmuz 2018 Cuma

SC'li Kombin

Selam canlarr,


Bugün size tamamen StarCoinslerle hazırladığım kombini paylaşmak istiyorum. Biliyorsunuz ki Stardoll'da parçaları üst üste kullanmak, karmaşıklık yaratmak moda. Kombinleri havalı gösteren de bu. Bende hem herkesin yapabileceği hem de kaliteli bir kombin olmasını istedim. Birçok parçayı bir arada kullandım. Gözlük ve aksesuar kullanmayı da ihmal etmedim. Kamuflaj desenli pantolonun verdiği rahatlık ve pembenin dişiliği ise bence birbirini tamamladı! Sadece saçı bu kombinle uygun bulduğum için kullandım o da Sunnybunny mağazasında 12 SD'ye satılıyor.

Çok havalı bir kombin oldu 😍 Detayları aşağıya koydum iyi oyunlar!


Siz bu kombini beğendiniz mi? Hangi parçaları sevmediniz? Görüşlerinizi yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum 😊




1 yorum:

  1. hepsi çok tatlı ama şapka ile gözlük daha güzel (abusive2)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...