(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

10 Temmuz 2018 Salı

Blog Yazarlığı

Merhabalar!


Öncelikle bu blogu takip eden herkese teşekkür ederim. Uzun süredir yayın yapmamış olmamıza rağmen siteye günlük girişlerin sayısı oldukça fazla. Bunu görmek beni çok mutlu etti. İlginiz için teşekkür ederim. 🙈💟


Asıl konu ise bize katılabilecek yeni Stardoll arkadaşları arıyoruz. Blog yazılarıyla ilgilenen sadece Stardolla ilgili değil moda, dekor, hayvanlar, ünlüler, insanlar kısacası hayata dair her şeyle ilgili yazılar olabilir. Stardoll'da kendini duyurmak isteyen herkesi bekliyorum. 

Tek aranan özellik ise Stardoll'u severek oynayan kullanıcı olmak! 🙌


Buraya yorum olarak yazabilir ya da bana Stardolldan ulaşabilirsiniz.

Sevgilerrr 💕💕💕

1 yorum:

  1. Merhabalar! Blogunuzu severek takip ediyorum ve severek takip ettiğim bu blog'un yazarlarından biri olmayı çok isterim! Stardoll'u bayılarak oynuyorum moda,tasarım,dekor,hayvanlar ve daha fazla konu hakkında gerekse gerçek hayat ile ilgili ilgi çekici bloglar yazabileceğime inanıyorum! Dilan (Supergirlkitty)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...