(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

21 Temmuz 2018 Cumartesi

ROYALTY Mağazası Yeni Sezon! (Çekilişli)

Herkese Merhaba ! Ben yeni yazarınız :) Adım Aslı. İlk yazımı yazıyorum. Umarım beni seversiniz <3 Uzatmadan geçeyim. 

Biliyorsunuz ki Stardoll bu hafta Royaltylere özel olan " ROYALTY " mağazasını gözler önüne sundu. Ben açıkçası çok beğendim. Sizler bu mağaza hakkında neler düşünüyorsunuz?

Bu arada ilk yazım olmanın şerefine bu yazının altına yorum yapan kişiler arasından çekilişle bir kişiyi seçip " ROYALTY " mağazasından bir ürün hediye edeceğim. Tabi sadece royalty olan üyelere gönderilebildiği için eğer normal ve ya süperstar bir üye kazanırsa onada istediği  herhangi bir eşyayı hediye ediceğim.

İyi günler <3

11 yorum:

  1. gerçekten çok güzel bu arada hayırlı olsun umarım iyi anlaşırız

    YanıtlaSil
  2. bu arada stardoll adım zohellah

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun stardoll nick : prensesselcen1

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsuun :)) nick im : gslara

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun ilk yazın bende mağazadakileri beğendim ama sd kıtlığı içerisindeyim :D kazanırsam süper olur bu da nick im : gslara

    YanıtlaSil
  6. Hayirli olsun magazaya hayran oldum :) nickm : www.ben8

    YanıtlaSil
  7. Merhaba hayırlı olsun (:
    aysevsegi

    YanıtlaSil
  8. ilk yazın hayırlı olsun
    nickim : ecem_nurme

    YanıtlaSil
  9. Hayirli olsun :) nickm : inciminci

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...